Zarządzanie projektem wprowadzenia na rynek nowego produktu PDF Drukuj Email
Zarządzanie projektem wprowadzenia na rynek nowego produktu

W związku z wprowadzeniem na rynek nowego produktu nasz Klient, potrzebował Kierownika Projektu do zarządzania nowo powołanym projektem. Dostawcą nowego produktu był zagraniczny kontrahent. Produkcja, czy też dostosowanie produktu do potrzeb Klienta polegała na stworzeniu odpowiedniego oprogramowania i customizacji produktu. W związku z tym należało przygotować specyfikację w zakresie wyglądu i funkcjonalności produktu oraz ułożyć harmonogram (przygotowanie, dostawa, testy prototypu). Nasz Klient uznał ostateczny termin wejścia produktu na rynek za dość ryzykowny dlatego, aby uniknąć opóźnień, zdecydował się na wsparcie konsultantów wyspecjalizowanych w zarządzaniu projektami wysokiego ryzyka. Konsultanci K2 Consulting udzielili wsparcia w zarządzaniu projektem w zakresie:

  • Planowania i kontroli postępu prac (monitorowanie stanu realizacji zadań, status meeting, aktualizacja harmonogramu o wartości faktyczne)    
  • Zarządzania ryzykiem (identyfikacja i rejestracja zagrożeń, planowanie działań zaradczych, kontrola realizacji działań zaradczych)       
  • Zarządzania zmianą (rejestracja wniosków o zmianę, analiza i akceptacja wniosków, wprowadzanie zaakceptowanych zmian do harmonogramu)
  • Konsolidacji i kontroli jakości dokumentacji powstającej w projekcie
 
, 1) == 0)?